sobota, 11 lutego 2012

Virus Ego

Jako, że ostatnio losowania z paczki MegaTotal przynosiły podobne częściowo zespoły tym razem postanowiłem wybrać płytę innym sposobem... Oglądałem okładki i wrzuciłem do odtwarzacza pierwszą, która trafiła w mój gust :)
No i spodobała mi się okładka "Epidemia" Virus Ego i wylądowała w moim sprzęcie odtwarzającym.
Po raz kolejny mam problem... Ale nie negatywny - wręcz przeciwnie! Mam problem z opisem pozytywnych zjawisk jakie wywołało we mnie przesłuchanie tej płytki.
Intro - tu nie mam wątpliwości - ładne, ale w ogóle niepotrzebne. Owszem, może nadawałoby się na pełnoprawną płytę, ale i to niekoniecznie...
Ale potem pojawia się kawałek "Uwolnij się" i zwala mnie z nóg! Toż to współczesne Illusion! Ale zaraz... Coś brzmi dziwnie, niespotykanie... Tak! To skrzypce, które zostały potraktowane jak członek zespołu, jak drugi gitarzysta - chylę czoła przed takim pomysłem!
Numer 3, czyli "Bo cię zje"... I to klimatycznie całkiem inny kawałek. Czyli jednak nie kopia Illusion. Solówka końcowa jakby była dłuższa trochę, to pomyślałbym, że goście z Iron Maiden maczali w tym palce.
No i mamy "Wiele razy", które już takiego wrażenia nie robi. Gotyk prawie pełną gębą, a ja za tym nie przepadam. Prawie pełną gębą, bo kawałek ratuje wokalista i tekst. I jedno i drugie przednie! I tylko w tym przypadku uważam, że Pani Justyna została "źle użyta" - tak jak wspomniałem wcześniej - zbyt "gotycko", a takich kapel jest od cholery... Muzycznie jest po prostu nudno. Nie idźcie w tę stronę!
"Kiedyś nocą" znowu zaskakuje. Akustyczna piosenka, całkiem miła, pod koniec dostaje kopa ostrej gitary i... pasuje to do siebie zarąbiście!
Ostatni kawałek, czyli "Chcę" zaczyna się delikatnie. A po chwili robi się gorąco. I znowu to wszystko niesamowicie pasuje do siebie. I tylko jeden zarzut mam do tego kawałka - mimo, że trwa 5 minut i osiem sekund wydaje mi się za krótki! :) Chcę więcej takiego grania!!!
Wyszła mi najdłuższa notka w moim w sumie nieczytanym blogu :) Najdłuższa, bo "Epidemia" to płytka, która serwuje nam różnorodną muzykę i każdy kawałek zasługuje na uwagę.
A Pani z teledysku jest cudowna i poproszę o kontakt do niej ;) I więcej zdjęć Dżasty, bo również jest piękną kobietą!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz